Jak wygląda współpraca ze mną krok po kroku?

Copywriter - jak wygląda współpraca

Współpraca obejmuje następujące etapy:

  • wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich potrzebach, oczekiwaniach
  • ustalenie terminu realizacji zlecenia
  • wycena zlecenia (orientacyjny cennik)
  • przygotowanie i przesłanie umowy
  • odesłanie mailowo podpisanego skanu umowy przez klienta
  • podpisanie umowy przeze mnie i przesłanie skanu do klienta
  • realizacja zlecenia + kontakt z klientem, gdy mam pytania do tekstu
  • przesłanie napisanego/zredagowanego tekstu (w zależności od rodzaju zlecenia) lub spisanego nagrania (w przypadku transkrypcji) drogą mailową
  • 5 dni roboczych na Twoje uwagi do tekstu/transkrypcji (jeśli w tym czasie nie otrzymam uwag, uznaję tekst za zaakceptowany)
  • wystawiam fakturę za wykonaną usługę
  • wysyłam podziękowanie za współpracę z prośbą o Twoją opinię. 🙂