Jak wygląda współpraca ze mną krok po kroku?

Copywriter - jak wygląda współpraca

Współpraca obejmuje następujące etapy:

  • rozmowa o Twoich potrzebach, oczekiwaniach,
  • wycena zlecenia (orientacyjny cennik),
  • ustalenie terminu realizacji,
  • przygotowanie i przesłanie umowy o współpracy z prośbą o podpis i przesłanie skanu/zdjęcia,
  • wysłanie briefu z pytaniami, które pozwolą mi lepiej poznać Twoją firmę/markę, jej klientów i ich potrzeby, a w efekcie napisać trafniejszy tekst/teksty,
  • realizacja zlecenia na podstawie briefu, researchu, materiałów od klienta (jeśli takie są) + ewentualny kontakt z klientem, gdy mam pytania do tekstu,
  • przesłanie napisanego/zredagowanego tekstu (w zależności od rodzaju zlecenia) lub spisanego nagrania (w przypadku transkrypcji) drogą mailową,
  • 5 dni roboczych na Twoje uwagi do tekstu/transkrypcji (jeśli w tym czasie nie otrzymam uwag, uznaję tekst za zaakceptowany),
  • wysyłam zestawienie kosztów na maila (jeśli zamówienie obejmowało więcej niż jeden tekst),
  • wystawiam fakturę za wykonaną usługę,
  • wysyłam podziękowanie za współpracę z prośbą o Twoją opinię. 🙂